Subject: C-456/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 12:49:53 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/329
Kohtuasja number: C-456/26
Vastuse kuup�ev: 30.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eelotsuse k�simine; juurdep��s dokumentidele; 
menetlusdokumentidega tutvumine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 253; Euroopa Liidu Kohtu kodukord; m��rus 
(E�) nr 1049/2001; Protokoll (nr 3) Euroopa Liidu Kohtu p�hikirja kohta

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8845

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium